SONORIZARE
Globomax are la dispoziție mulți ani de experiență în tehnologia audio. Vă oferim suportul nostru în materie de sonorizare încăperi, înregistrări sonore, ne puteți contacta cu încredere pentru dezvoltarea, planificarea și implementarea sistemelor de sonorizare a sălilor de conferințe.

Greşeli frecvente
Bâzâit
Un bâzâit moale în difuzoare sau pe înregistrarea audio. Presupunând un sistem perfect configurat, acesta este generat atunci când un echipament suplimentar este conectat la sistemul de sunet, cum ar fi o cameră sau un laptop.
Microfonie
Un șuierat puternic care apare atunci când un microfon se apropie prea mult de un difuzor sau un microfon setat la intensitate ridicată pe mixer.
Înregistrare audio cu zgomot de fundal
Când microfonul este departe de vorbitor, zgomotele de fundal din sală (răsfoirea foilor de hârtie, zgomotul ceștilor de cafea, al aparatului de aer condiționat sau al străzii care intră printr-o fereastră deschisă) sunt mai puternice decât vorbitul.
Înregistrare cu ecou
Poate fi cauzat de un mixer configurat greșit sau dacă înregistrarea se face cu un computer, de o placă de sunet. Pentru înregistrările audio pe computer, este important să nu monitorizați canalul de înregistrare și să dezactivați mediile de sunet, reducerea zgomotului, AGC-ul.
Kapcsolat
Ha bármilyen kérdése van a rendszerrel kapcsolatban, kérjük, forduljon kollégánkhoz!

Kicsid Gergely-Istvan
CEO
+40723194077
kicsid.gergely@globomax.hu
GLOBOMAX SRL
M-am alăturat recent echipei Globomax ca CEO al filialei din România. Sunt convins că soluțiile oferite de sistemele noastre vor reprezenta o unealtă foarte eficientă pentru administrațiile locale în procesele decizionale. Este important pentru mine ca patenerii noștrii să fie mulțumiți și să construim o relație de afaceri corectă.
Nu ezitați să mă contactați. Vă stau cu drag la dispoziție.
Nemrég csatlakoztam a Globomax csapatához a román üzletág vezérigazgatójaként. Meggyőződésem, hogy a rendszereink által kínált megoldások nagyon hatékony eszközei lesznek a helyi közigazgatásoknak a döntéshozatali folyamatokban. Számomra fontos, hogy partnereink elégedettek legyenek, és tisztességes üzleti kapcsolatot építsenek ki. Bátran keressen. Rendelkezésedre állok.